SAPS QUE LES MARQUES RESPONSABLES, TRANSPARENTS, QUE DESTIL.LEN PASSIÓ, ACONSEGUEIXEN CLIENTS FIDELS?

A què esperes per dir-ho fort i clar?

No et quedis a l’ombra, surt i crida als quatre vents tot el que vals.

Perquè tens una marca respectuosa amb el medi. Un servei que dona suport a l’economia local o la cultura. I treballes pensant en les persones i la seva diversitat.

Perquè els teus valors i el teu propòsit et fan únic:

No et preguntis: quantes persones hi ha en aquest món que venen el mateix que tu?

Ja que, segurament, la resposta sigui: unes quantes.

Pregunta’t:

Quantes persones hi ha en aquest món que siguin igual que tu?

Perquè aquí està la teva resposta.

Tu ets únic.

I, per tant, fas que el teu producte sigui únic.

Així que, DECIDEIX-TE:

et quedaràs enumerant les característiques del teu producte o servei?, o

aniràs més enllà i comptaràs el que de veritat et fa incomparable, especial i desitjable a ulls del teu client?

 

💥 Si tens un petit negoci i estàs cansat de sobreviure.

💥 O bé, tens una gran idea que has validat, que t’agrada i agrada. És l’hora de donar un pas més. Deixar la teva feina i començar, de veritat.

💥 Si tens una habilitat que, fins ara, havies posat al Servei d’un altre i, ja ha arribat el moment de ser el teu propi cap, de volar.

💥 O si ja has començat: amb un blog, publicant a les xarxes i funciona. Ara vols créixer, professionalitzar-te. Dedicar el teu temps a allò que realment saps fer i no gastar més forces en allò que no et surt: fotografia, disseny web o textos, que omplen les teves hores, restant-li temps al teu negoci.

💥 I si a més, necessites tenir el teu propi horari, no dependre de ningú. Poder treballar un dia 12 hores i al següent dedicar-te a la família. Prefereixes treballar els diumenges i escapar-te els dilluns. Llevar-te molt aviat i tenir les tardes lliures. En definitiva, organitzar-te com i quan et vingui de gust.

SI, seriosament, vols fer el pas: autònoms, web, networking, xarxes socials… No n’hi ha prou amb quatre fotografies, escriure dues frases i penjar-ho a internet. Hauràs d’invertir: Temps. Diners. I molta, molta il·lusió.

Perquè, internet sembla màgic, però no ho és. Estrenar una web no significa que de sobte tot el món et vegi. Cada pas que dones, compte: programació, disseny web, SEM, SEO.

I, pel que a mi es refereix:

La construcció de la teva marca, del teu valor i la manera de comunicar-ho al teu client.

Ets un professional. Demostra-ho.

Construeix la teva marca: la seva ànima, la imatge, el logo i els textos que ho expliquin.

Comunicant el teu propòsit,

👉transmets el valor que et mou i et fa únic.

Amb uns textos pensats per vendre,

👉a més de transmetre el teu propòsit, mostres la teva professionalitat. Concretes i li expliques al teu client el que vals.

Amb uns textos que li parlen al teu client,

👉expliques aquest propòsit i mostres la teva professionalitat, sempre sempre des de la necessitat del teu client. Perquè escolti de tu, just el que necessita sentir.

Estem dins un món on és fàcil compartir informació. Vivim saturats d’informació. Per això,

és important trobar a aquest client que connecti amb el teu propòsit i demostrar-li la teva professionalitat.

Si estàs segur que aquest és el teu moment. Si sents que estàs preparat per donar el salt i vols que sigui a través d’internet, hauràs d’invertir. Invertir en la teva imatge i en la teva comunicació. Acaronar el teu negoci i tractar-lo com es mereix.

Busca’t un bon dissenyador, busca’t un bon fotògraf i també, a un professional del copy.

Aquestes són les tres potes, per començar.

Després hauràs de seguir, amb coherència. I, per això, el que digui la teva web és tan important. La teva web ha de ser la columna vertebral de tot el que vindrà després:

textos per a les xarxes, e-mail màrqueting, la presentació a una trobada. Tot el teu discurs ha de tenir la mateixa base.

Transmet amb coherència als diferents àmbits:
La teva essència, la teva professionalitat i la necessitat que li cobreixes al teu client.

Treballar els teus textos no és tan sols escriure.

👉Treballar els teus textos és treballar la teva marca.👈

Ens preguntarem qui ets, què vols, què fas, com ho fas i per què. Qui és el teu client i que vol. Trobarem el nexe i l’escriurem perquè quan el llegeixi, digui:

“Si, és això el que necessito“.

Això és el fabulós del copy.

– Perquè vull que mantinguis tot allò que et fa únic.
– Perquè sé que hi ha molta gent a qui li agradaria conèixer el que estàs fent.
– Perquè fa falta que persones com tu, tinguin la seva oportunitat.
– Perquè crec en el mateix món que tu.
– Perquè a vegades, només a vegades, els petits guanyem als grans. I vull que tu siguis dels qui guanyen. .

Així que…

Deixa’m ajudar-te a descobrir el camí per arribar a connectar amb la gent. I deixa que aquesta gent s’enamori de la teva proposta i desitgi convertir-se en el teu client.

La teva honestedat, el teu convenciment que el que fas és el correcte, és el teu valor.
La teva manera de fer-ho, la teva professionalitat.
I la teva conversa amb el client, la teva força.

Fes que t’escoltin, que entenguin què dius. Ensenya’ls el que vals. Parla amb ells. I mantingues la coherència del teu missatge, que és l’ànima del teu negoci i la base de la seva confiança en tu.

Treballem la teva marca, expliquem-ho a qui necessita escoltar-te.
 

Em dic Carlota i vull donar-te una bona notícia:

EXPLICAR EL TEU VALOR ÉS LA PART MÉS FÀCIL.

Perquè, tot i que pot ser que no ho hagis pensat, ja el portes amb tu, des de l’inici.

Mostrar la teva professionalitat és un pas endavant que cal que facis.

Identificar al teu client i les seves necessitats és indispensable.

AIXÍ QUE, DEMOSTRA TOT EL QUE POTS DONAR.

I ACONSEGUEIX L’ÈXIT.

Contacta’m i en parlem.
Vull explicar la meva marca

“No os imagináis el trabajo que me costó buscar a un Copywriter como Carlota Sáez.
Ella entendió lo que daba vueltas en mi cabeza.
Se atrevió con el reto que supone transmitir la pasión.”

Juanjo Ortubia
https://www.juanjoortubia.com

Sé que amb el meu treball, puc ajudar-te.

👉Explica’m la teva història, digues-me què fas, com ho fas, per què ho fas.

Perquè tot és important, encara que tu no t’ho creguis. Tot compte i suma.

👉 I la meva mirada captarà allò de valuós i diferent que et fa únic per al teu client.

👉 La meva mirada sabrà què has de dir per explicar tot allò que ets, per explicar-li a ell, a qui et vol comprar, a qui et necessita.

I quan ho trobem, tu sabràs que sí, que és això, ho escriuré i ho incorporaràs al teu negoci per triomfar.

Els teus textos han de transmetre la mateixa passió que tu sents.

Fes que t’escoltin, que entenguin el que els hi dius, connecta amb els teus clients.

T’agradaria que els teus textos expliquessin el que de veritat és important de la teva marca?

T’agradaria connectar amb el teu públic per convertir-lo en client i fidelitzar-lo?

contacta’m i parlem-ne
Ajuda’m a transmetre amb paraules, tot el meu valor