Saps que marques responsables, transparents, que destil·len passió, aconsegueixen clients més fidels?


A què esperes per a explicar-ho fort i clar?

No et quedis a l’ombra, tens quelcom valuós.
Ara ho has de compartir.

Amb els textos adequats pots millorar la teva comunicació. Transmetre els valors que et mouen. Aconseguir clients que t’estimin.
VENDRE MÉS.
I dir-ho en català

Estàs segur que els teus textos transmeten qui ets? El valor de la teva marca?

Esbrina-ho amb aquest regal. Un formulari que t’ajudarà a saber qué els passa als teus textos.

10 preguntes que t’hauries de fer si vols saber si la teva web comunica el valor de la teva empresa, marca o producte.

Vull saber què els hi passa als meus textos
 

Potser no saps on està el problema. Però el que sí tens clar és que no aconsegueixes arribar al teu públic. 

Hi ha dies que llençaries la tovallola. Et sembla que no hi ha ningú a l’altra banda. Que hi ha un mur entre tu i la resta del món. No pots creure que costi tant. 

Què passa? És que ningú t’escolta?

Tens una marca respectuosa amb el medi ambient. Potencia l’economia local, la cultura. Té en compte a les persones. 

Moltes marques s’omplen la boca amb la paraula sostenibilitat. Les grans empreses la venen a quilos.
I en canvi, a tu sembla que ningú t’escolti. A tu que realment t’ho creus i lluites honestament per mantenir els teus valors.

Potser encara no te n’has adonat. Potser ningú t’ho ha explicat:
LA PARAULA SOSTENIBILITAT NO ÉS SUFICIENT PER VENDRE EL TEU PRODUCTE. 

Així que abans de seguir, vull regalar-te paraules.

Perquè expliquis qui ets, què fas. I sobretot, per què haurien de comprar-te. 

VULL CONÈIXER LES PARAULES QUE EM FARAN CONNECTAR AMB EL MEU PÚBLIC

On estan aquests  clients que saben quant costa un producte, però als qui també els importa quant li ha costat al planeta?

Sé que són moments de desànim perquè,

– No aconsegueixes connectar amb el teu públic.

– Les visites a la teva web no es transformen en clients.

No pots abandonar i deixar els teus principis a la porta de casa per sortir a vendre.
I tampoc pots entrar en un joc de preus i aparcar tot aquest valor que no té preu.

– Has pensat què seria treballar en quelcom que no hi creus?
– Has pensat si realment et podries llevar cada matí i guanyar-te la vida venent fum, plàstic o pagant a la Xina el què tant bé fem aquí?

Segur que podries renunciar a tot el que significa per a tu la teva marca?
Estàs disposat a entrar en una guerra de preus que no és la teva?

Jo sé que no podries.La teva marca forma part de la teva manera de ser i no pots renunciar-hi.

Fins aquí has fet el més difícil:

– La teva marca és com els teus texans preferits. Te’ls poses i et sents a gust amb ells. La vida et somriu i ets capaç de tot.
– Tu i la teva marca esteu alineats i això et fa feliç.
– No canviaries la teva feina per res.
– Has fet una pàgina web, treballat la imatge, el SEO, el SEM i tota la resta.
– Estàs publicant a Facebook, tens Instagram i fins i tot t’esforces amb el blog.

I ara necessites:

– trobar al teu client?
– Agafar-lo de la mà?
– I parlar amb ell?

Has d’explicar-li que “per a tu és important el que fas i com ho fas”.
Has de dir-li que “et sents en sintonia amb l’entorn”.
I ensenyar-li que “la teva marca és un reflex dels teus principis”.

Necessites mostrar el teu valor, la teva diferència. El teu perquè

Moltes vegades utilitzem paraules i fórmules que creiem que reflecteixen el que som i el que proposem. Però en realitat:

– Les persones que ens llegeixen no reben el missatge.
– Quan ens llegeixen no entenen què volem dir-los.
– No connecten.

Rebem cada dia milers de missatges diferents. És fàcil dir NO a internet.

PER A TU, TOT POT SER DIFERENT,

Si saps QUÈ has de dir. A QUI ho has de dir.

Trobes les PARAULES justes per dir-ho. I els CANALS on estan els teus clients.

RECORDA:
Les marques amb valors genuïns, compromisos seriosos, ètiques i transparents aconsegueixen clients fidels i involucrats.

I TU JA TENS TOT AIXÒ.

NOMÉS NECESSITES QUE EL TEU CLIENT HO SÀPIGA.

 

Em dic Carlota i vull donar-te una bona notícia:

EXPLICAR EL QUE VALS ÉS LA PART MÉS FÀCIL.
EXPLICA-HO I ELS TEUS SOMNIS ES FARAN REALITAT. 

Jo, estic convençuda:

NOMÉS LES PROPOSTES QUE DE VERITAT TREBALLEN AMB RESPECTE.

LES MARQUES COHERENTS.

LES EMPRESES QUE SUMEN.

NOMÉS AQUESTES, SÓN LES QUE ACONSEGUEIXEN L’ÈXIT.

Vull millorar els meus textos

“No os imagináis el trabajo que me costó buscar a un Copywriter como Carlota Sáez.
Ella entendió lo que daba vueltas en mi cabeza.
Se atrevió con el reto que supone transmitir la pasión.”

Juanjo Ortubia
https://www.juanjoortubia.com

Sé de què estic parlant. Perquè jo he passat per aquest procés.

I ara, amb el meu treball, et puc ajudar.

T’explico com:

Explica’m la teva història, digues el què fas, com ho fas i per què ho fas.

Els teus textos han de transmetre la mateixa passió que tu sents.

– Perquè vull que mantinguis tot allò que et fa únic.
– Perquè sé que hi ha molta gent a qui li agradaria conèixer el que estàs fent.
– Perquè fa falta que persones com tu tinguin la seva oportunitat.
– Perquè crec en el mateix món que tu.
– Perquè amb tu, la paraula sostenibilitat és de veritat.
– Perquè de vegades, només de vegades, els petits guanyem als grans. I vull que tu siguis dels qui guanyen.

Per tot això…

Deixa’m que t’ajudi a trobar les paraules.
Deixa’m que t’ajudi a descobrir el camí per arribar a connectar amb la gent.
I deixa que aquesta gent s’enamori de la teva proposta i desitgi convertir-se en el teu client.
Perquè ja ho saps, la teva honestedat és el teu valor.
Només has de trobar la manera de transmetre-ho.

Fes que t’escoltin Que t’entenguin.

T’agradaria que els teus textos expliquessin el que de veritat és important de la teva marca?

T’agradaria connectar amb el teu públic per convertir-lo en client i fidelitzar-lo?

Ajuda’m a escriure els meus textos