SERVEIS DE COPYWRITING

Et vull explicar:
amb exemples concrets de clients que m’han escrit,
com puc ajudar-te,
on necessites Textos DE COPYWRITING per parlar amb el teu client.

AIXÍ QUE, SI ESTÀS PREPARAT PER A FER CRÉIXER EL TEU NEGOCI,

NO T’ATURIS.

I ara pensaràs, d’acord Carlota em sembla fantàstic VINGA COMENCEM.

Però abans, explica’m:

què pots fer tu per mi?

escriure? Ha, ha, ha.

Jo necessito més que lletres.

Si, i tant que necessites més que lletres. Així que, estàs de sort. Perquè jo no t’estic proposant lletres,

t’estic proposant: una conversa amb el teu client.

Ara imagina:

Què passaria si vingués algú i et digués?:

“Mira, quan el teu client entri a la teva botiga parlarem i ell no podrà evitar sentir que, el que li ofereixo, és just el que necessita. S’enamorarà del teu servei o producte i no voldrà utilitzar-ne un altre. Ho tindrà clar”.
“I, encara més, això que et dic, no passarà a la teva botiga mirant la cara del teu client, això passarà a internet, sense veure-li la cara, sense que ell te la vegi a tu. Aquesta conversa la tindràs quan et llegeixi”.

Amb l’exemple del que em va escriure un client, ho entendràs.

“Tot i que no et conec, gràcies pel teu ajut, M’encanta el que he llegit sobre tu. El teu perquè de ser copywriter m’ha ressonat a cada porus de la pell”.

I va començar la conversa que havia de tenir amb el meu client. Sense que ens haguéssim conegut, sense saber el seu nom ni quina cara tenia.

I ara, creus que necessites les meves lletres?

contacta amb mi i parlem

ANAR A LA PÀGINA DE CONTACTE

I per posar-t’ho fàcil, el millor és explicar-te

quins serveis de copywriting puc oferir-te,

tal com m’ho demanen els meus clients:

Carlota:

Volem millorar els nostres copy’s per les nostres fitxes de producte. Som un e-commerce de Retail Moda i molt centrats en l’impacte del medi ambient i la producció local.

✔️ SERVEIS DE COPYWRITING PEL TEU E-COMMERCE:

I no saps como me n’alegro d’aquest encàrrec, perquè cada vegada que entro a una web/e-commerce i veig tots els seus productes amb una foto i un text com:

“samarreta blava amb flor”

M’agafa una pena gran. Et passa el mateix?

Sobretot, si són persones que sé que fan una bona feina. Ja saps, tenen cura del seu producte, del procés, de la seva gent i del seu client. Per què no ho expliquen?

És que, no ho faries si tinguessis una botiga al carrer major del teu poble o ciutat?

És que, et quedaries callat si entrés un client a comprar?

O li diries: “samarreta blava amb flor”?

Si tens un e-commerce, expliquem el teu valor, la teva diferència i la del cada un dels productes, al teu client.

I si vols veure més exemples, vés a llegir aquest article del blog.

Carlota:

”Just ara estem en un moment molt bonic, de canvis profunds Nova imatge de marca, objectius més clars, enfocament renovat… Fins i tot hem definit, per fi, el perfil de client ideal, després de 20 anys! I, és clar, amb el canvi, també arriba una nova web. Està quedant molt bonica. Però en el desenvolupament dels textos, estic completament bloquejat”.

✔️ SERVEIS DE COPYWRITING PER A LA TEVA WEB

Va ser un plaer transformar tot el treball de l’Alejandro i la Penélope en els textos que ho expliquen i connecten amb aquest client que ja tenien ben clar qui era.

La home, els serveis, el sobre mi.

Tots els apartats de la web per a un sol objectiu, que el client llegeixi i senti que just li estan parlant a ell i que just, el que li expliquem, és el que està buscant. Que sense adonar-se’n comenci a moure el cap de dalt a baix, afirmant a cada frase com si li estiguessin llegint el pensament.

Perquè quasi no pugui evitar prémer el botó de contactar.

Estàs en aquest punt.

Tens una web de ja fa temps i ja no representa qui ets i què vols?

Encara no tens web i has decidit donar el salt?

La teva web és la teva botiga, el teu aparador, la conversa amb el teu client. Pensa-ho, estàs mantenint la conversa que tindries si aquest client et mirés i et digués:

Hola, què tens per a mi?, per què he d’escollir-te entre tots els que m’ofereixen el mateix?, per què he de pagar-te això que em demanes?

I si necessites saber-ne més, llegeix aquest article del blog.

Carlota:

”Ens agradaria començar una col·laboració amb un copywriter per analitzar i crear nous textos a la home. Un altre punt important és definir l’estil de comunicació i implementar-lo a les cadenes d’onboarding als emails. A partir d’aquest moment podríem seguir treballant de forma contínua elaborant nous textos als nous e-mails i articles del blog”.

✔️ SERVEIS DE COPYWRITING PER AL TEU E-MAIL MARKETING

Vàrem treballar en el document del seu to de veu per escriure uns e-mails perquè els seus leads es convertissin en clients.

Aquí només t’inseriré una imatge del que hem començat a notar:

Carlota,

”Em dic Anna i estem buscant una persona que ens ajudi amb alguns dels nostres copys (infoproductes, webinars, etc.). Estem buscant a algú que pugui impulsar el nostre projecte i sigui capaç de millorar el que actualment tenim”. .

✔️ SERVEIS DE COPYWRITING PER ALS TEXTOS DELS TEUS WEBINARS I Vídeos

Impulsar projectes, idees, serveis. Cercar aquest punt on ets únic, on ets el millor per a algú.

I explicar-ho en un text que es transformi en un webinar. Mantenir la conversa, saber què està pensant el que t’escolta i què et preguntaria. Parlar dels punts on sap que dubtarà i avançar-te per contestar i desarmar-lo.

Carlota,

”Estic construint un projecte totalment innovador, únic a Europa i m’agradaria crear un contingut web amb textos que estiguin en línia i a l’alçada del meu nou concepte. . Textos que atreguin, que transmetin la meva passió i descriguin la innovació. Que siguin atraients i em generin vendes. Textos que remarquin els valors de la meva empresa i on el to de comunicació sigui l’adequat”.

Carlota,

”Hola, em poso en contacte amb tu perquè tinc una marca de roba i fa poc he creat una web on m’agradaria explicar i descriure la meva marca. És molt important per a mi, perquè és el que marcarà la diferència, fent que els clients em coneguin i entenguin què és la marca” .

✔️ STORYTELLING

I ja ho té. La seva diferència vista des de la necessitat del seu client. Parlant amb ell perquè entengui per què aquesta marca el representa, ha de ser la seva marca. Explicant la seva història per vendre.

Així que, escric per al teu client al teu:

👉 Pàgina web.

👉 E-commerce.

👉 Pàgina de vendes.

👉 Xarxes socials.

👉 Emails per als teus leads.

👉 Carta de presentació.

👉 Fulletons i prospectes en paper.

👉 Els textos dels teus anuncis.

👉O, elaborant un document per definir la teva marca i el teu to de veu.
Trobant aquesta manera de comunicar que li ensenyi al teu client qui ets i li doni la confiança per seguir-te on el portis.

Escric per connectar i vendre.

O, et faig una guia, perquè siguis tu qui escriguis.

✔️SERVEIS DE COPYWRITING EN EL TEU CURRICULUM

I si ets un professional que necessita explicar per què haurien de contractar-te, per què haurien de comptar amb tu per a escriure un article especialitzat, per què ets tu la persona que necessiten per la xerrada o la feina.

Parlem amb la persona que ha de prendre la decisió i expliquem-li des de la seva necessitat, el teu valor.

Ja ho veus, això no va de literatura, ni de lletres, ni de poesia, va de converses. De conèixer al teu client, de conèixer-te. De la teva història. Del teu valor.

Va d’un cafè, una cervesa, una conversa on escoltes més que parles.

Va de copywriting.

Contacta amb mi i t’escolto.

ANAR A LA PÀGINA DE CONTACTE