SERVEIS DE COPYWRITING

Si estàs preparat per fer creixer el teu negoci,
T’acompanyo en la construcció de la teva marca, per explicar des de la necessitat del teu client, la teva essència i la teva professionalitat.

VULL FER CRÈIXER EL MEU NEGOCI

L’HONESTEDAT, el respecte i la transparència són valors que impregnen el teu treball i fan única la teva marca.

Tens un negoci i els teus valors li donen forma, el fan únic.

Ara, has decidit fer el salt, mostrar qui ets, abançar.

Així que, expliquem-li al teu client el teu propòsit i la teva valua professional. Posem els fonaments perquè el teu negoci creixi.

Perquè hi ha persones que volen consumir marques responsables. I tu, només necessites trobar-les.

No ho dic jo sola. Sociable.es, publica que “A 8 de cada 10 ciudadanos les influye a la hora de comprar que una marca sea honesta, coherente, de confianza y transparente.

Si tens:

👉Un producte diferent. Una marca amb qualitats que la fan especial.

👉I la experiència d’un camí recorregut que has d’explicar.

Necessites:

👉Textos persuasius. Deixa d’explicar les mateixes característiques que els teus clients poden trobar a un altre lloc.

👉Textos que mostrin el teu valor. Deixa d’utilitzar paraules gastades, que ja no connectan.

👉Textos que et defineixin. Deixa d’escriure frases buides, que no diuen res de tu.

Els teus textos han d’explicar per què ets la millor opció per al teu client.

L’única opció per la qual no els importarà pagar el preu que val.

Perquè quan et compra, no està comprant un producte o un servei qualsevol,
està comprant el teu valor, la teva experiència, la teva història.

T’està comprant a tu.

💢Transmet la teva passió.

💢Aconsegueix que les persones s’identifiquin amb la teva marca.

💢I vulguin formar part del teu projecte.

ENSENYA’LS-HI QUE SÓN DAVANT UNA MANERA DIFERENT DE VIURE LA VIDA.

Ves al formulario para contactarme.

VULL FER CRÈIXER EL MEU NEGOCI

Així que, explica’m tot el que ets. Sense deixar-te res.

Perquè d’aquesta manera, podràs:

👉Generar negoci.

👉 Mantenir els teus valors.

👉 Creure en allò que ofereixes.

👉 Viure amb coherència.

👉 I seguir, seguir, seguir. Sempre cap a endavant amb tot el que et proposis.

Pensem qui ets, què fas, per què ho fas i per a qui. I quan ho tinguem clar i em diguis:

“Sí, Carlota, aquest sóc jo”

Ho escribim a la teva web, als teus mails, a les xarxes socials, ho cridem al món des de tots els costats.

Posem-nos en marxa i digue’m per on vols començar.
Copywriting a:
Definim la teva marca
Els textos de la teva web
La teva pàgina de vendes
Les teves Xarxes Socials
Els Emails per als teus leads o a tràfic fred
Els textos dels teus anuncis, per vendre o llançaments per vendre.
VULL FER CRÈIXER EL MEU NEGOCI
 

I aquí et deixo el que diuen alguns clients, així, sense demanar-ho:

Al meu servei de copywriting d’e-mail marketing a:

Catalunya Van

Carlos, una de les persones que reb els nostres mails, em contesta:

“Bon dia; Et contesto al mail per dir-te que m’ha agradat molt. M’agrada la manera com us acosteu al vostre client.”

I VA COMPRAR.

En Joan, em va escriure: “m’encanten els vostres correus animant-nos a sortir i gaudir. No deixeu de fer-ho”.

I l?Albert Busom: “Bravo! M’ha encantat!!!”

Bon dia, et contesto al mail per dir-te que m’ha agradat molt. M’ha agradat la forma com us acosteu al vostre client. Dit això, aprofito per demanar-vos pressupost de lloguer per una setmana del…

I VA COMPRAR.

Bones, m’ha encantat rebre la informació sobre les diferents maneres de cel.lebrar aconteixements amb les “campers”, m’agradaria seguir rebent. Una salutació.

D’altres serveis de copywriting:

C.T.: “Por cierto, muy interesante el proceso… Me ayuda a pensar mucho sobre mi actividad, ya que como te comenté, estoy empezando en el mundo on line y no es fácil definirlo solo. Gracias”

M de S: “ Para empezar, mil gracias por el trabajo tan exhaustivo y detallado que realizaste.
La línea general de los emails me parece muy coherente y esperamos que convincente. Son copys muy diferentes a lo que tenemos actualmente, y eso también me gusta”.

G de T. “muuuuchas, muchas gracias por tus comentarios! ¡Si – llevas toda la razón del mundo con las explicaciones y bien argumentado! ¡Entiendo perfectamente lo que estás diciendo! – Gracias Carlota”.

A.P. “Tienes razón: Uff…. Mil gracias Carlota, Tomo nota y aplico las sugerencias que me parecen muy pertinentes”.

Així que, ara que has arribat fins aquí,

Per què no treballem en el més fàcil?

👉 Dota de propòsit el teu negoci. Transmet aquest valor que et fa únic.

El teu compromís, la teva responsabilitat i la teva proximitat.

Aquest toc que li dones a tot allò que fas amb tanta cura.

I, a més, omple els teus textos de paraules que expliquin com ho fas. Perquè el teu client entengui que: és a tu a qui necessita.

Jo estic preparada, i tu?

VULL FER CRÈIXER EL MEU NEGOCI